معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از ارائه خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی در ۱۰ مرکز مشاوره سطح استان به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان خبر داد.

مشاوره

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اکرامی‌فر معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از فعالیت ۵۵ مشاور تخصصی در قالب طرح صدای مشاور برای ارائه خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و کاهش دسترسی دانش‌آموزان به خدمات حوزه مشاوره تلاش کردیم از ظرفیت همکاران مشاور باتجربه و شاغل در مراکز مشاوره برای ارائه خدمات به خانواده‌ها و دانش‌آموزان بهره ببریم.

با توجه به شرایط پیش آمده و مواردی نظیر قرنطینه، کاهش رفت آمدها و تغییر در سبک زندگی استفاده از تخصص و تجربه مشاوران ضروری است و در همین راستا همکاران مشاور در این ایام برای پاسخگویی به سوالات جامعه هدف در سطح استان اقدامات گسترده‌ای انجام داده‌اند. مشاوران ما در طرح صدای مشاور در فضای مجازی به صورت غیر حضوری و گاهاً در موارد اورژانس به صورت حضوری در کنار دانش‌آموزان هستند.

وی با اشاره به ظرفیت شبکه شاد و بحث آموزش‌ها و اطلاع رسانی‌ها در فضای مجازی افزود: تقریبا تمامی همکاران مشاور در سطح استان فعالیت‌های موثری در بحث استفاده از فضای مجازی به منظور پاسخگویی تخصصی به دانش‌آموزان عزیز و اولیاء محترم داشتند.

کد خبر 531861

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha